loading
  • Uute autode müük Euroopas kasvas u. 38 000 auto võrra
  • Müügimaht suurenes rohkem kui 19-s riigis, ka turuosa kasvas
  • Uue põlvkonna Astrat on tellitud üle 65 000

 

Rüsselsheim. Opel jätkab tõusuteel, kasvatades novembris Euroopas olulisel määral oma müüki ja ületas 2015.a novembris ühe miljoni müüdud sõiduki piiri. Opel ja tema sõsarbränd Vauxhall suurendasid 2015. aastal juba kolmandat aastat järjest nii oma müügimahtu kui ka turuosa.

 

 

Käesoleva aasta jaanuarist novembrini kasvas Opeli/Vauxhalli müük Euroopas rohkem kui 38 000 auto võrra ja ületas esialgsete andmete põhjal ühe miljoni piiri. Ainuüksi novembris kasvas Opeli müük umbes 9 800 auto võrra. Turuosa tõusis 0,5 protsendipunkti ehk 5,89 protsendini. Perioodil jaanuar-november kasvas turuosa 5,81 protsendini. Opeli müügimaht suurenes 2015. aastal rohkem kui kümnes Euroopa riigis, sealhulgas Saksamaal, Suurbritannias, Itaalias, Hispaanias, Prantsusmaal, Poolas ja Taanis.



 

Kuigi uhiuus Opel Astral tuli enamikes Euroopa riikides müügile alles novembris, on tal Opeli eduloos väga oluline osa. Tänaseks on seda läbi aegade parimat Opeli mudelit tellitud üle 65 000.

 

 

Tarbeautode turu areng on samuti äärmiselt rõõmustav. Jaanuarist novembrini kasvas Opeli tarbesõidukite müük üle 25 protsendi võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Samas jäi Euroopa koguturu kasv alla 10 protsendi. “Me oleme tõusuteel ja meie mudelivaliku laiendamine on vilja kandnud. Peamisteks tegijateks on sellised mudelid nagu Mokka ja ADAM“, ütles Opel Goup-i müügi- ja järelteeninduse asepresident Peter Christian Küspert. “Järgmisel aastal toome turule Astra Sports Toureri ja veel mõned uued mudelid.” Opel jätkab süstemaatiliselt firma ajaloo suurima tootevaliku laiendamise läbiviimist. Vahemikus 2016 kuni 2020 kavatseb Opel tuua turule 29 uut mudelit.

 

Tagasi ülesse