loading
  • GSi traditsioon jätkub: Opel Corsa GSi järgneb Insignia GSi-le
  • Puhas täpsus: sportveermik kiirelt pereliikmelt Corsa OPC
  • Kompromissitu välimus: Opeli dünaamiline disain ning teravad ja täpsed jooned
  • Sportauto tunne: Recaro istmed ja sportrool salongis, süsinikelemendid väljas

Väike sportauto, suur nimi: uus Opel Corsa GSiRüsselsheim. Puhas täpsus ja puhas sõidurõõm: uus Opel Corsa GSi toob väikeautode segmenti selle, millega Opel Insignia GSi on juba muljet avaldanud keskklassi segmendis. Täpselt juhitav sportauto, millest saab kurvisõidu virtuoos tänu Nürnburgringi Nordschleifel peenhäälestatud sportveermikule. Corsa GSi välisdisain ei jäta mingeid kahtlusi: siit tuleb tõeline sportlane, mis on sama muljetavaldav ka igapäevasel sõitmisel.

„Jätkame GSi pikka traditsiooni uue Corsa GSi-ga. Kõige esimesest Corsast on juba olemas eriti sportlik versioon, mis on praegu hinnatud nostalgiasõiduk. Meie uusim sportlane seab oma segmendis uusi standardeid tänu OPC sportveermikule,“ ütles Opeli müügi- ja turundusjuht Peter Küspert.

Motole „kuum, kuumem, Corsa GSi“ kohaselt avaldab väike kolmeukseline auto muljet täpsete joontega: sellel on iseloomulik disain koos suurte õhusisselaskeavade, skulptuurse mootorikaane, esiletungiva tagaspoileri ja täpselt modelleeritud ukselävedega. Ees avaneb vaade Opel GSi eneseteadlikule ninaosale, kus on näha suur kärgiluvõre ja keskel asuv Opeli embleem, mida toetavad kaks tiiba, ning süsinikust rallivälimusega küljepeeglikorpused. Suured kroomrõngastega disainielemendid, mis on horisontaalis visuaalselt ühendatud üle esiosa jooksvate mustade ristdetailide abil, ja must traaversliist kapotil võimendavad muljet vastupidavast sportlasest. Energiline stiil jätkub ka tagaosas. Esiletungiv spoiler katuseservas loob parema aerodünaamika, sportlik kroomist heitgaasitoru on raamitud kerevärvi “tagaseeliku” energilise disainiga.

Tõeline sportlikkus peegeldub ka salongis. Corsa GSi juht istub lisavarustusse kuuluval Recaro istmel ja hoiab käsi sportroolil. Käike saab vahetada nahkkattega käigukangiga, sportpedaalid on alumiiniumist ja puhas sõidurõõm võibki alata. Corsa GSi kiirgab ülimat täpsust: OPC versioonist tuntud sportveermik ja punaste pidurisadulatega pidurid kindlustavad sportlikkuse, silmapaistva juhitavuse ja lühikese pidurdusteekonna ka lisavarustusse kuuluvate 18-tolliste valuvelgedega.

Corsa GSi kaassõitjad saavad nautida silmapaistvat ühenduvust lisavarustusse kuuluva IntelliLinki info- ja meelelahutussüsteemiga ning tuua autosse Apple iOS-i ja Androidi nutitelefonide maailma.

Tagasi ülesse