loading
  • Šikk ja mahukas: sportlik stiil, värsked proportsioonid ja rohkelt ruumi
  • Ülihea haarduvus: IntelliGrip tagab maksimaalse veojõu igasugusel pinnasel
  • Turvaline ja lõõgastav: ülimoodsad juhiabisüsteemid, viis tärni Euro NCAP-lt
  • Võimas ja säästlik: tõhusad mootorid tagavad erksa ja nauditava linnamaasturielamuse
  • Maksimaalne mugavus: tipptehnoloogiad Opel Grandland X Ulitmate’i standardvarustuses
  • Perekonnapea: kolmas Opeli X-mudel pärast Mokka X-i ja Crossland X-i

Võimas ja stiilsete omadustega auto: sportlik ja seiklushimuline Opel Grandland XRüsselsheim/San Sebastián.  Kaasaegse ja dünaamilise kerekujuga, laheda maasturivälimusega ning kõrge istumisasendiga ja linnamaasturile omaselt suurepärase nähtavusega auto, mis pakub lisaks tipptehnoloogiat ning rohkelt ruumi ja mugavust kuni viiele seiklushimulisele reisijale ja mille turvakontseptsioon on saanud viis Euro NCAP tärni – just selline on uus Opel Grandland X. Uustulnukas on õitsvas linnamaasturite segmendis tõsiseltvõetav tegija. Selle turuosa on tõusnud 7-lt protsendilt aastal 2010 tänaseks ligi 20-le protsendile. Ideaalse varustusega uus Grandland X tuleb müügile Opeli X-pere kolmanda liikmena. Uustulnukas liitub oma sõsarmudelitega Opel Crossland X ja müügihitiga Opel Mokka X ning vastab kõrgeimatele ootustele.

Grandland X-i kapoti all on uus 130 kW / 177 hj 2-liitrine tippkvaliteedi diiselmootor (NEDC kütusekulu linnas 5,3–5,31 l / 100 km, maanteel 4,6–4,51 l / 100 km, kombineeritult 4,9–4,81 l / 100 km, 128–126[1] g/km CO2), mida täiendab uus ja eriti efektiivne kaheksakäiguline automaatülekanne. Esmaklassiline Ultimate-viimistlus lubab silmapaistvat mugavustaset. 33 750 eurost algava hinna eest saavad kliendid nautida standardvarustusse kuuluvaid kõrgtehnoloogilisi funktsioone, nagu tagant otsasõidu hoiatus koos jalakäijatuvastuse ja automaatse pidurdusega ning ülimoodsait tehnoloogiaid, nagu AFL-LED-esituled ja täiustatud parkimisabiline koos 360-kraadise kaameraga. AGR-sertifikaadiga (AGR – Saksamaal seljatervise edendamisega tegelev ühendus Aktion Gesunder Rücken e.V.) esmaklassilised ergonoomilised istmed juhile ja kõrvalistujale, nahkpolster ning istmesoojendus juhiistmel, kõrvalistmel ja kahel välimisel tagaistmel suurendavad mugavustaset. Silmapaistva info- ja meelelahutussüsteemi ja ühenduvuse kindlustab Apple CarPlay ja Android Autoga ühilduv Navi 5.0 IntelliLink koos kaheksatollise värvilise puuteekraaniga. Ühilduvaid nutitelefone saab laadida koguni juhtmevabalt. Lisaks saavad Ultimate’i kliendid kuulata muusikat standardvarustusse kuuluvast esmaklassilisest Denoni helisüsteemist, samas kui DAB+ parandab raadiojaamade valikut ja helikvaliteeti. Sellele paneb täpi peale Opeli kompaktse linnamaasturi lahe ja dünaamiline disain, mis teeb autost tõelise pilgupüüdja – eriti koos lisavarustusse kuuluva kahevärvilise viimistlusega.

Ohutu sõidunauding: IntelliGrip, ülimoodsad juhiabisüsteemid ja mootorid

Grandland X-i sõiduomadused on sama dünaamilised kui tema välimus ning eriti oluline on, et ohutut ja mugavat sõitu saab nautida aastaringselt ja igasugusel pinnasel. Selle eest peab tänama ka lisavarustusse kuuluvat IntelliGripi elektroonilist veojõusüsteemi, mis tagab ülihea haarduvuse erinevates sõidusituatsioonides. Juht võib valida viie juhtimisrežiimi vahel. Seejärel kohandab süsteem pöördemomendi jaotust esiratastel ning laseb ratastel vajadusel tühjalt pöörelda. Tulemuseks on parim veojõud ja stabiilsus olenemata sellest, kas Grandland X sõidab lumel, poris, liival või märjal pinnasel.

Grandland X pakub ka esmaklassilist ülimoodsate abisüsteemide valikut, mis sõidud oluliselt lõõgastavamaks muudab: tagant otsasõidu hoiatus koos automaatpidurduse ja jalakäijatuvastusega, juhi tähelepanu hajumise tuvastus, täiustatud parkimisabi ja 360-kraadine kaamera on sellest vaid osa. Ohutust suurendavad veelgi valikulised süsteemid, nagu kohanduv püsikiirusehoidja koos pidurdusfunktsiooniga, mis hoiab stabiilset sõidukiirust ja valitud kaugust eessõitvast sõidukist ning vajadusel pidurdab Grandland X-i kuni peatumiseni või kiirendab. Uue Grandland X-i erakordsel tasemel turvalisust kinnitavad ka hiljaaegu saadud viis Euro NCAP tärni. Opeli uus linnamaastur sai head hinded kõigis neljas turvakategoorias: täiskasvanud reisijate ohutus, lapsreisijate ohutus, jalakäijate ohutus ja ohutust parandavad abisüsteemid.

Opel on taas kord liider tuledetehnoloogia vallas, varustades oma Grandland X-i eredate LED-tehnoloogiaga adaptiivesituledega (AFL), mille standardvarustuses on Ultimate-viimistlus. Sellised funktsioonid nagu kurvituled, kaugtulede assistent ja tulede valgusvihu kõrguse automaatreguleerimine tagavad optimaalse valgustuse igasugustes olukordades.

Lisaks lisavarustusse kuuluvale elektroonilisele IntelliGripi veojõusüsteemile ja paljudele juhiabisüsteemidele annavad oma osa sõidunaudingusse ka Grandland X-i erksad mootorid. Praegu on saadaval kolm äärmiselt madala CO2-heitega mootorit, mis on tõsiseks boonuseks nii maksude kui ökonoomsuse seisukohalt. Mõlemad mootorid on saadaval tänapäevase kuuekäigulise manuaalkäigukastiga või madala hõõrdumisega kuuekäigulise automaatkäigukastiga ning standardvarustusse kuuluva Start/Stop-funktsiooniga; kaheliitriste tippkvaliteediga diiselmootorite juurde kuulub eksklusiivselt uus sujuvalt lülitub kaheksakäiguline automaatkäigukast.

  • Tippkvaliteediga 2-liitrise diiselmootori võimsus on 3750 p/min pöörlemiskiiruse juures 130 kW / 177 hj ja maksimaalne pöördemoment 400 Nm pöörlemiskiirusel 2000 p/min. Tänu sellele kiirendab Grandland X nullist sajani 9,1 sekundiga ja saavutab tippkiiruseks 214 km/h (NEDC-tsükli kütusekulu: linnas 5,3–5,32 l / 100 km, maanteel 4,6–4,51 l / 100 km, keskmine 4,9–4,82 l / 100 km, CO2-heide 128–1262 g/km).
  • 1,6-liitrise diiselmootori võimsus on 88 kW / 120 hj ja maksimaalne pöördemoment 300 Nm 1750 p/min juures (NEDC kütusekulu: linnas 5,1–4,7 l / 100 km, maanteel 4,2–3,5 l / 100 km, keskmine 4,6–4,0 l / 100 km, CO2-heide 118–104 g/km).
  • Veelgi suuremat võimsust soovivate klientide rõõmuks kavatseb Opel Grandland X-i mootorivalikut tulevikus laiendada, lisades sinna muuhulgas ka tippklassi diiselmootori.
  • Lisaks hakkab valikut täiendama uus kaheksakäiguline automaatkäigukast.
  • 1,2-liitrise otsesissepritsega üleni alumiiniumist turbobensiinimootori võimsus on 96 kW / 130 hj ja maksimaalne pöördemoment 230 Nm ka 1750 p/min juures (NEDC kütusekulu: linnas 6,4–6,0 l / 100 km, maanteel 4,9–4,5 l / 100 km, keskmine 5,5–5,1 l / 100 km, CO2-heide 127–117 g/km).

Sportlik, elegantne, mugav: just selline peab üks moodne linnamaastur välja nägema.

[2]

Lisaks headele sõiduomadustele annab heaolutunde tagamisse oma panuse elegantne stiil, ülikvaliteetne ja mugav sisemus ning põhjalik teabe- ja meelelahutussüsteem.

Võimas ja stiilsete omadustega auto: sportlik ja seiklushimuline Opel Grandland X4477 mm pikkune, 1856 mm laiune (ilma küljepeegliteta) ja 1609 mm kõrgune sportlik uus Opel Grandland X on igas mõttes lahe ja jõuline linnamaastur. Esiosas põhjaspoileri kohal olevat uhket esivõret kaunistab Opeli logo. Kahel pool margi logo asuvad kroomitud tiivad, mis suunduvad väljapoole topelttiiva kujuliste LED-esitulede poole, muutes esiosa optiliselt laiemaks ja andes Grandland X-le jõulise ja stabiilse ilme. Mootoriruumi kaant kaunistab Opelile omane vagu, mis väljendab Opeli disainifilosoofiat ’’Ehitusmeisterlikkus kohtub Saksa täpsusega’’.

Külgvaates saab imetleda selle linnamaasturi jõulisuse ja elegantsi ilusat kombinatsiooni. Musklis ja vormikad rattakoopad ning kaitsed kere allosas annavad Grandland X-le tõelise maasturivälimuse. Sellele kontrastina annavad puhtad jooned ja uste alumist osa kaunistav peen ’’tera’’ teada, et uus Grandland X kuulub justnimelt Opeli perre. Lisavarustusena pakutav kahevärviline viimistlus koos musta katusega muudab selle mudeli veelgi isikupärasemaks. Katus sulandub ülejäänud kerega sujuvalt kokku ning seda rõhutab uuenduslik C-piilar, mis loob ühtlasi ka dünaamilise ühenduse tagaosaga. Grandland X-i tagaosa näitab kuni viimse detailini, mida ehtne linnamaasturi disain tegelikult tähendab: hõbedane põhjakaitse koos integreeritud summutiotstega vasakul ja paremal ning selle kohal asuv kaitseliist ja õhukesed LED-tagatuled rõhutavad uustulnuka sportlikku musklilist karakterit ja annavad tagaosale laiema ilme.

Kõrge kvaliteet jätkub interjööris: näidikuteplokk ja puuteekraaniga keskkonsool on selge ehitusega ja juhi suhtes horisontaalselt paigutatud. Keskkonsoolil on kolm horisontaalset nuppude rida, mis tagavad kiire ja intuitiivse juurdepääsu teabe- ja meelelahutussüsteemile, kliimaseadmele ja vedrustuse funktsioonidele. Sisepinnad näevad välja ja tunduvad ka puudutades kvaliteetsed, pakkudes nii juhile kui ka kõikidele kaasreisijale heaolutunnet ja mugavust. Istmed asetsevad linnamaasturile omaselt kõrgel, seetõttu on sõidukisse sisenemine ja sealt väljumine lihtsam ja ka nähtavus parem. Lisavarustusena pakutav klaasist panoraamkatus laseb salongi rohkelt valgust ja lubab taevast imetleda. Opelile tüüpilise tippklassi mugavuse eest kannavad hoolt lisavarustusse kuuluvad AGR-sertifikaadiga ergonoomilised istmed ja rooli ning esi- ja tagaistmete soojendus.

Pikk, 2675-millimeetrine teljevahe aitab kaasa avarustunde loomisele ja võimaldab kuni viiel inimesel end selles kompaktklassi linnamaasturis mugavalt tunda. Rohkelt pagasit ja spordivarustust mahutava 514 kuni 1652 liitrise pakiruumiga uus Opeli linnamaastur ei jää alla isegi äärmiselt mahukatele kompaktklassi universaalidele. Olenevalt varustustasemest pääseb pakiruumi sensoritega juhitava tagaluugi kaudu, mis avaneb ja sulgub automaatselt, kui selle all jalga viibutada.

Opelile tüüpiliselt saavad ka Grandland X-i juht ja kaasreisijad nautida tipptasemel ühilduvust tänu Android Autoga ja Apple CarPlayga ühilduvatele uue põlvkonna IntelliLinki süsteemidele ning personaalsele side- ja teenustesüsteemile Opel OnStar koos wifi-kuumpunktiga[3] ja uute teenustega, nagu hotellitubade broneerimine[4] ja parkimiskoha otsimine[5]. Nutitelefone saab koguni juhtmeta laadida. Muusikafännidele, kes soovivad kvaliteetset heli nautida, pakutakse kaheksa kõlari ja basskõlariga tippklassi Denoni helisüsteemi.

 

[1] With low rolling resistance tyres

[2] väikese veeretakistusega rehvidega

[3] OnStari teenuste kasutamiseks tuleb need aktiveerida ja vajalik on OnStar Europe Ltd. konto. Wifi-kuumpunkti teenuste kasutamiseks on vaja kontot heakskiidetud võrguoperaatori juures. Pärast prooviperioodi hakkab kehtima tasu. Kõik teenused sõltuvad mobiililevi olemasolust. Teenuse piirangute ja tasude kohta vt [KOHALIK VEEBISAIT].

[4] Läbi booking.com’i. Vajalik on e-maili aadress ja krediitkaart.

[5] Läbi Parkopedia

Tagasi ülesse