loading
  • Viis kohanduvat veojõukontrolli režiimi: alates tavalisest kuni lumise, mudase ja liivase pinnaseni
  • Jõud seal, kus seda vaja on: pöördemomendi jaotuse automaatne kohandamine
  • Valmis kõigeks: täiuslik tasakaal haarduvuse ja rataste pöörlemise vahel

IntelliGrip: Opel Grandland X-i alati optimaalne veojõudRüsselsheim. Juhid, kes soovivad kompaktset linnamaasturit, mis oleks nii lahedalt stiilne kui ka efektiivne, eriti kui tihti on vaja sõita lahtise katendiga või libedal teel, ei pea kaugelt otsima, sest Opel Grandland X koos lisavarustusse kuuluva IntelliGripi kohanduva veojõukontrollisüsteemiga just seda pakubki.

IntelliGrip võimaldab optimaalset vedu ja stabiilsust igasugustel pindadel. Sõltuvalt sõidutingimustest saab Grandland X-i roolis istuv juht lihtsalt valida keskkonsoolil oleva pöördnupu abil sobiva veojõukontrolli režiimi. Elektroonika kohandab pöördemomendi jaotuse ratastele ja ESP (elektrooniline stabiilsusprogramm) seadistused valitud režiimile.

„Opel Grandland X-i linnamaasturil on rohkelt uuendusi, näiteks 360-kraadine kaamera, täielikult LED-tehnoloogial põhinevad adaptiivsed esituled ja sertifitseeritud ergonoomilised istmed, mis muudavad sõidu ohutumaks ja meeldivamaks. Ja tänu IntelliGripi tehnoloogiale saab juht nautida neid eelised alati ja igasugusel teekattel,“ ütles müügi- ja turundusjuht Peter Küspert.

IntelliGripil on viis režiimi:

  • Tavaline/sõidutee: tavaline režiim aktiveerub Grandland X-i käivitamisel. ESP ja veojõukontroll kalibreeritakse normaalsete sõidutingimuste jaoks linnas, maanteel ja maakohtades.
  • Lumi: lumerežiim võimaldab optimaalset vedu jäistel ja lumistel pindadel kiirusel kuni 50 km/h. Veojõukontroll reguleerib esirataste libisemist ning aeglustab kohapeal pöörlevat ratast ja suunab pöördemomendi teisele esirattale.
  • Muda: see režiim võimaldab rattal rohkem libiseda. Kohaltvõtu ajal rattal sihilikult kohapeal pöörelda laskmine koos väiksema veojõuga võimaldab rehvist muda eemaldada, mis omakorda taastab veojõu. Samal ajal rakendatakse suurima haarduvusega rattal suurimat pöördemomenti. See režiim on aktiivne kiirusel kuni 80 km/h.
  • Liiv: see režiim võimaldab mõlemal vedaval esirattal korraga veidi kohapeal pöörelda, nii et sõiduk saaks liikuda ning väheneks liiva sisse vajumise oht.
  • ESP väljas: see lülitab välja ESP ja veojõukontrolli kiirusel kuni 50 km/h. Ohutuse huvides lülitub IntelliGrip kiirusel üle 50 km/h automaatselt tavalisse režiimi.

IntelliGrip kohandab seega pöördemomendi jaotuse esiratastele vastavalt valitud režiimile, võimaldades vajadusel libisemist ning luues sellega haarduvuse ja ratta pöörlemise vahel optimaalse tasakaalu.

Uuenduslik IntelliGripi tehnoloogia on mudelivariantidel Enjoy, Innovation ja Ultimate saadaval lisavarustuse „All Road“ paketi osana kõigi Grandland X-i jõuülekande kombinatsioonidega, sellele lisanduvad viie kodaraga 7.5J x 18-tollised kergvaluveljed ja 225/55 R18 rehvid.

Tagasi ülesse