loading
  • Vivaro tugevused: äärmiselt funktsionaalne ja säästlik
  • Vastab kõige erinevamatele vajadustele: 4,60 kuni 5,30 meetrit pikk
  • Kandevõime kuni 1400 kg, maksimaalne haagise mass 2500 kg ja kaubaruumi maht 6,6 m3
  • Suur hulk kaasaegseid juhiabisüsteeme ja elektrilised liuguksed
  • Nõudlikesse oludesse: raskete tingimuste varustus ja veojõukontroll IntelliGrip
  • Mobiilne kontor: multimeediaühenduvus ja reaalajas navigeerimine
  • Opel muutub elektriliseks: uus elektrimootoriga Vivaro on saadaval alates 2020. aastast

Uus teenäitaja: kolmanda põlvkonna Opel VivaroKiirelt kasvav kaubikute turg saab kolmanda põlvkonna Opel Vivaro esitlusega veelgi hoogu juurde. Vivaro on alates 2001. aastast välja teeninud suurepärase maine nii tugeva kaubavedaja kui ka ratastel kontorina, tänaseks on tehasest välja sõitnud umbes miljon Vivarot. Erinevatele vajadustele vastavates mõõtudes ning paljude innovaatiliste tehnoloogiatega varustatult suudab uus Vivaro teha iga tööd paremini kui kunagi varem. Ühtlasi kannab Opel tulevikus vastutust kogu PSA grupi väikeste tarbesõidukite arendamise eest.

Uut Vivarot saab tellida alates 2019. aasta veebruarist ning müügiesindustesse jõuab see hilissuvel. Kasutades kõrgtehnoloogilist platvormi, on Vivaro mudelivalik loodud vastama klientide kõige erinevamatele vajadustele – sinna kuulub kaubik, kuni kuuekohaline istmetega meekonnaauto, madelauto ja reisijateversioon Combi, pluss – esmakordselt – senise kahe asemel kolm kerepikkust (4,60 meetrit, 4,95 meetrit ja 5,30 meetrit). Maksimaalne kaubaruumi maht on 6,6 kuupmeetrit ja kandevõime 1400 kg – 200 kg rohkem kui eelkäijal. Sama kehtib haagiseveo kohta: maksimaalne haagise mass 2500 kg on poole tonni võrra suurem kui varem. Tagasihoidlik on ainult uue kaubiku kõrgus: enamikul versioonidel umbes 1,90 meetrit. Tänu sellele pääseb uue Vivaroga ka madalate sissesõitudega maa-alustesse parklatesse ja kaubanduskeskuste parkimismajadesse ning lihtsamaks muutub kauba laadimine ja mahalaadimine.

Sõidustabiilsuse ja ohutuse libedal pinnasel – mudas, liivas ja lumes – tagab võimekas IntelliGrip veojõukontroll. Täiendav raskete olude varustus pakub kõrgemat kliirensit ja põhjakaitset. Kohe tellimuste vastuvõtmise alustamisest peale pakutakse ka Dangeliga koostöös valminud nelikveolist versiooni.

Kaubaruumile tagavad lihtsa ligipääsu lai tagauks ning külgmised liuguksed. Eriti praktilised on külgmised liuguksed, mis avanevad Vivarol esmakordselt automaatselt. Nende väljastpoolt avamiseks läheb vaja vaid kerget jalaliigutust andurite juures. Tänu kõrvalistuja istmealusele Flex-Cargo läbilaadimissüsteemile mahuvad 5,30-meetrisesse Vivarosse kuni 4,02-meetrised esemed.

Juht ja kaasreisijad tunnevad end uues Vivaros kui sõiduautos: sõidu teevad lõõgastavaks sellised süsteemid nagu HeadUp infonäidik, 180o tagurduskaamera, otsasõiduhoiatus, automaatne hädapidurdus ja kiirushoidik. Tänu ergonoomilisele isteasendile on kõik juhtseadmed hästi nähtavad ning mugavalt käeulatuses. Ühtlasi kuuluvad uue Vivaro varustusse kõrgtehnoloogilised teabe- ja meelelahutussüsteemid.

Opel jätkab uue Vivaroga oma strateegiat, investeerides kasvavatesse turusegmentidesse. Juba 2020. aastal laieneb Vivaro jõuallikate valik elektriversiooniga. Seega alustab Opel oma väikeste tarbesõidukite elektriliseks muutmisega ja uus Vivaro on lisaks tööle väikeasulates ning äärelinnades valmis ka paljuräägitud “viimaseks miiliks” linnasüdametes ehk kauba viimiseks lõpptarbijani.

Kolm kerepikkust, FlexCargo: paindlik ja intelligentne Vivaro

Uus teenäitaja: kolmanda põlvkonna Opel VivaroPSA grupp on Euroopas väikeste tarbesõidukite segmendi liider. Tänu teiste mudelitega jagatavale platvormile on uus Opel Vivaro saadaval kolmes pikkuses. Kompaktne 4,60-meetrine versioon täidab tühimiku kaubiku ja väikekaubiku vahel ning on oma ainult 11,3-meetrise pöörderingiga eriti hea manööverdusvõimega. See mudel pakub 4,6 m3 suurust kaubaruumi, mida saab praktilise FlexCargo kaassõitjapoolse läbilaadimissüsteemi abil suurendada 5,1m3-ni. See võimaldab vedada esemeid pikkusega kuni 3,32 meetrit (FlexCargota 2,16 meetrit). 4,95- ja 5,30-meetriste versioonide maksimaalne kaubaruumi maht on vastavalt 5,8 ja 6,6m3. Neisse Vivarotesse mahuvad näiteks redelid või ehitusdetailid pikkusega kuni 3,67 ja 4,02 meetrit, samuti palju väiksemaid esemeid sõitjateruumis asuvatesse rohketesse panipaikadesse.

Vivaro uus põlvkond pole oma 2500-kilogrammise haagiseveovõimega ainult mitmekülgne kaubavedaja, vaid muutub kerge käeliigutusega ka ratastel kontoriks. Tänu FlexCargole saab keskmise istme seljatoe alla pöörata lauaks dokumentide, märkmiku või tahvelarvuti jaoks.

Praktilisus saab alguse juba ligipääsuga kaubaruumile. Läbi külgmiste liuguste laadimiseks pole tarvis kaupa käest ära panna, sest uksed avanevad automaatselt jalaliigutuse peale (uus põlvkond pakub esmakordselt andurite kontrollitud elektriliselt avatavaid liuguksi).

Rikkalik varustus: tipptehnoloogia ja parimad juhiabisüsteemid

Uue Vivaro juhile suunatud sõitjateruum on sõiduautolikult mugav, selle heaks annavad oma panuse rohkete reguleerimisvõimalustega – mõned neist elektrilised –, ristseljatoe ja käetoega juhiiste. Paljud juhiabisüsteemid – selles klassis haruldased – tagavad, et sama kehtib ka ohutuse kohta.

Vivaro on selles segmendis unikaalsena saadaval HeadUp näidikuga, mille abil näevad juhid kogu olulist infot ja hoiavad samal ajal pilgu teel. Ettepoole suunatud kaamera ning radari abil töötavate süsteemide hulka kuuluvad:

  • Sõidurajaassistent
  • Liiklusmärkide tuvastussüsteem
  • Väsimushoiatus, mis soovitab juhil teha peatuse pärast kahetunnist peatuseta sõitu või tema sõidustiili jälgimise põhjal, hoiatades väsimuse eest nähtava ja kuuldava signaaliga.
  • Adaptiivne kiirushoidik, mis reguleerib sõidukiirust vastavalt eesliikuva sõiduki omale.
  • Kokkupõrkehoiatus: hoiatab potentsiaalse tagant otsasõidu eest kaheastmelise signaaliga.
  • Automaatne hädapidurdus, mis aitab liiklusõnnetust ära hoida või vähendada selle tagajärgi.

 

Vivaro varustusse kuuluvad ultraheliandurid auto esi-ja tagaosas, mis hoiatavad juhti takistuste eest parkimisel ning jälgivad pimenurka. Sõltuvalt varustusest kuvatakse tagurduskaamera pilti kas tahavaatepeeglile või seitsmetollisele ekraanile.

Multimedia Radio ja Multimedia Navi Pro teabe- ja meelelahutussüsteemid saavad suure seitsmetollise puuteekraani. Mõlemad pakuvad mobiiltelefoni integreerimist Apple CarPlay ja Android Auto abil. Multimedia Navi lisab üleeuroopalise 3D-vaatega navigeerimise.

Uue Vivaro eelised ei põhine ainult kaubavedamise omadustel ja sõiduautolikel tehnoloogiatel. Lisaks kõrgtehnoloogilistele mootoritele, sujuvalt vahetavatele käigukastidele, nagu näiteks kaheksakäiguline automaatkast, panustavad efektiivsussesse ja mugavusse – mis on väga olulised eriti suurtele autoparkidele suunatud turul – sõidukulusid vähendavad kuni 50 000-kilomeetrised hooldevälbad. Kõik see teeb uuest Vivarost oma segmendis ühe säästlikuma sõiduki.

Tagasi ülesse