loading
  • Opeli müük kasvas üldisest autoturust märksa kiiremini
  • Euroopa suurim läbimüük ja turuosa 2011. aastast saadik 

 

Rüsselsheim. Opel alustas Euroopas uut aastat positiivselt. Uusi autosid registreeriti umbes 80 000, mis tähendab, et jaanuari müügiarvud ja turuosa on alates 2011. aastast suurimad. Esialgsetel andmetel kasvas müük 2015. aasta jaanuariga võrreldes 7500 auto ehk 10,4% võrra. Seega kasvas Opeli läbimüük oluliselt rohkem kui kogu Euroopa autoturg (2,6% võrra) ning turuosa suurenes 0,4 protsendipunkti võrra ehk 5,75%-ni.

 

 „Aasta suurepärane algus näitab taas kord, et meie intensiivne tootearendus meeldib meie klientidele,“ ütles Peter Christian Küspert, Opel Grupi asepresident müügi ja järelteeninduse valdkonnas. „Uut Astrat saadab tõeline edu – selle läbimüük kasvas jaanuaris üle 43%. Uued Astra Sports Tourer ja Mokka X arendavad müüki aasta jooksul veelgi edasi.“ Opeli tugevad tulemused aasta esimesel kuul on peamiselt tingitud nõudlusest uue Astra järele. Praeguse põlvkonna Astrat, mis on saadaval enamikus Euroopa riikides alates novembrist, müüdi üle 17 500 eksemplari. Kuus Kuldrooli auhinda võitnud ja üheksa korda Aasta Autoks nimetatud mudelit on Euroopas tellitud juba üle 100 000.

 

Lisaks sellele kasvas jaanuaris ka Opel Mokka läbimüük 5,4% ehk umbes 12 500 auto võrra.

 

Jaanuaris kasvas Opeli müük 14 Euroopa turul, kuhu kuulusid ka kolm suurt Lääne-Euroopa riiki Saksamaa (+20,5%), Prantsusmaa (+16,6%) ja Hispaania (+68,8%). Saksamaal olid Opeli müük ja turuosa jaanuaris alates 2008. aastast suurimad. Hispaanias oli müük alates 2008. ja turuosa alates 2001. aastast suurim.

Tagasi ülesse