loading
  • Opel Insignia säras Soome ajakirja Tekniikan Maailma konkursil
  • Opeli lipulaev seljatas 13 konkurenti ja oli ainus mudel, mis sai maksimaalse hinde ehk viis lumehelvest.

Viimase põlvkonna Opel Insignia on talveauto 2018Rüsselsheim. Soome ajakiri Tekniikan Maailma (TM) valib iga aasta veebruaris aasta talveauto, tehes selleks terve kuu jooksul kurnavaid katseid kõige raskemates ilmastikutingimustes. Sellel aastal võitis nõudliku võrdlustesti Opel Insignia, mis sai kõrgeima võimaliku hinde ehk viis lumehelvest ja kogus kümnepallisüsteemis kokku 8,8 punkti.

Sellel aastal valiti kõige rangemate testide jaoks 14 kandidaati, kõik 2017. aastal turule tulnud uued mudelid oma kõige populaarsemate mootori- ja käigukastiversioonidega. Võistlejad pandi ühe kuu jooksul tegema teste nii laboris, „valge põrguna“ tuntud Ivalo testrajal ja tavalistel Lapimaa teedel. Viimase põlvkonna Opel Insignia jättis enda varju kõik rivaalid.

Tekniikan Maailma lõppotsuse kohaselt saatis Insigniat „suur edu kõigis talvesõidu testides“. Opeli lipulaev sai küttesüsteemi, käsitsemise ja pidurdamise eest maksimumpunktid. Lisaks kiideti seda mugava ja lõõgastava sõidu eest ka maanteel toimunud raskel pikamaatestil.

„Insignia edu on imeline, kuigi meie jaoks polnud see suur üllatus,“ ütles Opel Soome tegevjuht Rami Kittilä. „Me teadsime, et uue põlvkonna Insigna on täiuslik nii kuumas palavuses kui ka jäises külmas.“

„Opeli tehnoloogiat on TM-i talvetestides saatnud edu peaaegu 40 aastat. Kuid Opeli viimasest võidust on juba mõni aeg möödas: Opel Vectra sai TM-i aasta talveautoks 2003. aastal,“ ütles Tekniikan Maailma peatoimetaja Velimatti Honkanen. „Opel Insignias on kõige olulisemad talvised omadused kenasti tasakaalus. Alati on arenguruumi, kuid see puudutab enamasti pisiasju, mida on lihtne täiustada. Tänu arvukatele mõõtmistele ja testidele, mida me autodega teeme, tulevad esile kõik potentsiaalsed nõrkused külmas, pimedas ja libedaga. Kui mõnes valdkonnas on olulisi puudujääke, on võrdlustestis raske edu saavutada."

Tagasi ülesse